Art. 56. 1. W uzasadnionych przypadkach kierownik jednostki kontrolującej
może zarządzić sporządzenie informacji o wynikach kontroli.
2. Informacja o wynikach kontroli może obejmować przedstawienie wyników
więcej niż jednej kontroli.
3. Informacja o wynikach kontroli jest sporządzana na podstawie akt kontroli i
zawiera w szczególności:
1) określenie celu i zakresu kontroli oraz termin jej prowadzenia;
2) ustalenia z kontroli wskazujące zakres stwierdzonych nieprawidłowości,
przyczynę ich powstania i skutki, jakie wywołują lub mogą wywołać w świetle
kryteriów stosowanych w postępowaniu kontrolnym;
3) zalecenia lub wnioski dotyczące usprawnienia funkcjonowania jednostki
kontrolowanej w zakresie dotyczącym kontroli.

Ustawa o kontroli w administracji rządowej art. 56

Poprzedni

Art. 55. 1. Kierownik jednostki kontrolowanej na każdym etapie prowadzonej kontroli ma prawo wglądu do akt kontroli, z zachowaniem przepisów o tajemnicy prawnie chronionej. 2. Kontroler udostępnia ...

Nastepny

Art. 57. 1. Kierownik jednostki kontrolującej przesyła informację o wynikach kontroli kierownikowi jednostki nadrzędnej lub sprawującej nadzór nad jednostką kontrolowaną. 2. Kierownik jednostki kon...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej
  • Wejscie w życie 1 stycznia 2012
  • Ost. zmiana ustawy 4 maja 2019
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 04 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka