Art. 37. 1. Organ inspekcyjny może odroczyć inspekcję statku o priorytecie
I w przypadku gdy:
1) inspekcja może zostać przeprowadzona podczas następnego zawinięcia tego
statku do portu polskiego, o ile w tym okresie statek ten nie zawija do żadnego
innego portu w regionie Memorandum Paryskiego, a czas odroczenia nie
przekracza 15 dni, albo
2) inspekcja może zostać przeprowadzona w ciągu 15 dni w innym porcie
zawinięcia w regionie Memorandum Paryskiego, pod warunkiem że właściwe
władze państwa portu zawinięcia statku wyraziły zgodę na przeprowadzenie tej
inspekcji.
2. W przypadku, gdy inne państwo-strona Memorandum Paryskiego nie
przeprowadziło inspekcji statku o priorytecie I, a następnym portem zawinięcia tego
statku jest port polski, organ inspekcyjny przeprowadza inspekcję tego statku.
3. Organ inspekcyjny może nie przeprowadzić inspekcji statku o priorytecie I,
jeżeli:
1) w opinii organu inspekcyjnego przeprowadzenie inspekcji mogłoby powodować
zagrożenie dla bezpieczeństwa inspektorów, statku, jego załogi, portu lub
środowiska morskiego,
2) postój na kotwicowisku statku prowadzącego działania statek-port jest zbyt
krótki do właściwego przeprowadzenia inspekcji lub
3) postój statku w porcie ma miejsce jedynie w porze nocnej, rozumianej jako okres
między godzinami 2200 a 500, z tym że w przypadku statków regularnie
zawijających tylko w porze nocnej inspekcja powinna zostać przeprowadzona
w tej porze.
Art. 36. 1. Organ inspekcyjny przeprowadza w okresie roku kalendarzowego inspekcje: 1) wszystkich statków o priorytecie I; 2) statków o priorytecie I oraz statków o priorytecie II, o łącznej liczbi...
Art. 38. 1. Organ inspekcyjny przeprowadza inspekcje: 1) okresowe – w odstępach czasu zależnych od profilu ryzyka statku wynikających z systemu THETIS; 2) dodatkowe – niezależnie od czasu, jaki upł...
Szczegóły
Wyszukiwarka
- Kodeks Karny dostęp do ustawy
- 22 Kodeks Karny konkretny artykuł ustawy
- Sąd Okręgowy w Ełku informacje o sądzie
- Pełnomocnictwo ogólne dostęp do wzorców