Art. 35. 1. W przypadku zmiany danych lub informacji zawartych w rejestrze
podmiot wpisany do rejestru jest zobowiązany do:
1) wystąpienia, w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zmian, do organu
prowadzącego rejestr z wnioskiem o zmianę danych lub informacji –
w przypadku danych lub informacji, o których mowa w art. 27 ust. 4 pkt 1–4, 7 i 9;
2) dokonania zmian, w terminie 3 dni od dnia ich zaistnienia, za pośrednictwem
systemu teleinformatycznego, o którym mowa w art. 62a – w przypadku danych
lub informacji, o których mowa w art. 27 ust. 4 pkt 5, 6, 8 i 10.
2. Po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 1 pkt 1, organ prowadzący
rejestr dokonuje zmian w rejestrze oraz z urzędu wydaje podmiotowi wpisanemu do
rejestru zaświadczenie, o którym mowa w art. 30, uwzględniające te zmiany.

Art. 35a. (uchylony).

Art. 35b. 1. Wnioski, o których mowa w art. 28 ust. 1, art. 32 pkt 1
i art. 35 ust. 1 pkt 1, oraz dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 2 i 2a, są składane
wyłącznie drogą elektroniczną za pomocą systemu teleinformatycznego, o którym
mowa w art. 62a.
2. Wnioski, o których mowa w art. 28 ust. 1, art. 32 pkt 1 i art. 35 ust. 1 pkt 1,
składane są zgodnie z wzorami określonymi przez ministra właściwego do spraw
rodziny zamieszczonymi w systemie teleinformatycznym, o którym mowa w art. 62a.
3. Wniosek jest składany za pomocą systemu teleinformatycznego, o którym
mowa w art. 62a, po zastosowaniu zapewnionych w tym systemie sposobów
potwierdzenia pochodzenia oraz integralności przesłanych danych w postaci elektronicznej. Uwierzytelnianie użytkowników w tym systemie wymaga użycia profilu
zaufanego, profilu osobistego, innego środka identyfikacji elektronicznej wydanego
w systemie identyfikacji elektronicznej przyłączonym do węzła krajowego
identyfikacji elektronicznej, o którym mowa w art. 21a ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy z dnia
5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U.
z 2019 r. poz. 162 i 1590), adekwatnie do poziomu bezpieczeństwa środka
identyfikacji elektronicznej wymaganego dla usług świadczonych w tym systemie,
danych weryfikowanych za pomocą kwalifikowanego certyfikatu podpisu
elektronicznego, jeżeli te dane pozwalają na identyfikację i uwierzytelnienie wymagane w celu realizacji usługi online, albo innych technologii, jeżeli zostaną
udostępnione w tym systemie.
4. Do wniosku dołącza się:
1) oryginały dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 2 i 2a, w postaci
elektronicznej lub
2) elektroniczne kopie dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 2 i 2a, po
uwierzytelnieniu ich w sposób określony w ust. 3.
5. W sprawach z wniosków, o których mowa w art. 28 ust. 1, art. 32 pkt 1
i art. 35 ust. 1 pkt 1, wójt, burmistrz lub prezydent miasta doręcza pisma wyłącznie za
pomocą systemu teleinformatycznego, o którym mowa w art. 62a.

Ustawa o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 art. 35

Poprzedni

Art. 34. Odmowa wpisu do rejestru oraz wykreślenie z rejestru następują w drodze decyzji administracyjnej.

Nastepny

Art. 36. 1. Dziennym opiekunem jest osoba fizyczna: 1) prowadząca działalność na własny rachunek albo 2) zatrudniana przez podmioty, o których mowa w art. 8 ust. 1, na podstawie umowy o pracę albo ...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
  • Wejscie w życie 4 kwietnia 2011
  • Ost. zmiana ustawy 1 stycznia 2021
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 24 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka