Art. 32. 1. W razie powzięcia wątpliwości co do autentyczności dokumentów
gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, o których mowa w art. 27 ust. 2
pkt 2 i 3, marszałek województwa bezzwłocznie wzywa gwaranta do potwierdzenia
udzielenia gwarancji.
2. Bank lub zakład ubezpieczeń, do którego zostanie skierowane wezwanie,
o którym mowa w ust. 1, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania wraz
z uwierzytelnioną kopią dokumentu gwarancji przedłożonego marszałkowi
województwa, informuje marszałka województwa, czy dokument jest autentyczny.
3. W przypadku uzyskania w trybie przewidzianym w ust. 2 informacji, że
dokument gwarancji nie jest autentyczny, marszałek województwa, w drodze decyzji,
odmawia przyjęcia gwarancji. Decyzja ma rygor natychmiastowej wykonalności.
4. Decyzję, o której mowa w ust. 3, doręcza się też gwarantowi. Gwarant nie jest
stroną w sprawie i nie przysługują mu środki zaskarżenia.

Ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym art. 32

Poprzedni

Art. 31. Marszałek województwa przechowuje złożone przez wprowadzającego sprzęt dokumenty potwierdzające wniesienie zabezpieczenia finansowego przez 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, które...

Nastepny

Art. 33. 1. Marszałek województwa w terminie do dnia 30 października roku następującego po roku kalendarzowym, w którym wniesiono zabezpieczenie finansowe, dokonuje rozliczenia tego zabezpieczenia. ...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym
  • Wejscie w życie 1 stycznia 2016
  • Ost. zmiana ustawy 15 czerwca 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 20 02 2021
Komentarze

Wyszukiwarka