Art. 19. 1. Kancelarią Trybunału kieruje Dyrektor Kancelarii Trybunału,
którego powołuje i odwołuje Prezes Trybunału po zasięgnięciu opinii
Zgromadzenia Ogólnego.
2. Dyrektor Kancelarii Trybunału jest przełożonym pracowników Kancelarii
Trybunału, zapewnia jej prawidłowe funkcjonowanie i w razie potrzeby zgłasza
Prezesowi Trybunału wnioski w sprawie jej organizacji.
3. Dyrektor Kancelarii Trybunału przygotowuje oraz przedstawia Prezesowi
Trybunału projekt dochodów i wydatków Trybunału, i jest odpowiedzialny za
wykonywanie budżetu Trybunału.
4. Dyrektor Kancelarii Trybunału odpowiada za gospodarowanie majątkiem
pozostającym w zarządzie Trybunału.
5. Szczegółowy zakres zadań Dyrektora Kancelarii Trybunału oraz sposób ich
wykonywania określa statut Kancelarii Trybunału.
Art. 18. 1. Kancelaria Trybunału zapewnia organizacyjne i administracyjne warunki pracy Trybunału. 2. W skład Kancelarii Trybunału wchodzą: 1) Dyrektor Kancelarii Trybunału; 2) Wydział Administrac...
Art. 20. 1. Pracownicy Kancelarii Trybunału zatrudnieni na stanowiskach administracyjnych stanowią Wydział Administracji. 2. Prezes Trybunału, po zasięgnięciu opinii Dyrektora Kancelarii Trybunału, ...
Szczegóły
Wyszukiwarka
- Kodeks Karny dostęp do ustawy
- 22 Kodeks Karny konkretny artykuł ustawy
- Sąd Okręgowy w Ełku informacje o sądzie
- Pełnomocnictwo ogólne dostęp do wzorców