Art. 19. 1. Kancelarią Trybunału kieruje Dyrektor Kancelarii Trybunału,
którego powołuje i odwołuje Prezes Trybunału po zasięgnięciu opinii
Zgromadzenia Ogólnego.
2. Dyrektor Kancelarii Trybunału jest przełożonym pracowników Kancelarii
Trybunału, zapewnia jej prawidłowe funkcjonowanie i w razie potrzeby zgłasza
Prezesowi Trybunału wnioski w sprawie jej organizacji.
3. Dyrektor Kancelarii Trybunału przygotowuje oraz przedstawia Prezesowi
Trybunału projekt dochodów i wydatków Trybunału, i jest odpowiedzialny za
wykonywanie budżetu Trybunału.
4. Dyrektor Kancelarii Trybunału odpowiada za gospodarowanie majątkiem
pozostającym w zarządzie Trybunału.
5. Szczegółowy zakres zadań Dyrektora Kancelarii Trybunału oraz sposób ich
wykonywania określa statut Kancelarii Trybunału.

Ustawa o organizacji i trybie postępowania przed Trybunałem Konstytucyjnym art. 19

Poprzedni

Art. 18. 1. Kancelaria Trybunału zapewnia organizacyjne i administracyjne warunki pracy Trybunału. 2. W skład Kancelarii Trybunału wchodzą: 1) Dyrektor Kancelarii Trybunału; 2) Wydział Administrac...

Nastepny

Art. 20. 1. Pracownicy Kancelarii Trybunału zatrudnieni na stanowiskach administracyjnych stanowią Wydział Administracji. 2. Prezes Trybunału, po zasięgnięciu opinii Dyrektora Kancelarii Trybunału, ...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 30 listopada 2016 r. o organizacji i trybie postępowania przed Trybunałem Konstytucyjnym
  • Wejscie w życie 3 stycznia 2017
  • Ost. zmiana ustawy 6 luty 2019
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 24 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka