Art. 19. 1. Krajowa Rada Diagnostów Laboratoryjnych prowadzi ewidencję
laboratoriów, zwaną dalej „ewidencją”.
2. Podmiot, który prowadzi laboratorium, jest obowiązany wystąpić z wnioskiem
o wpis laboratorium do ewidencji.
3. Wniosek, o którym mowa w ust. 2, zawiera:
1) pełną i skróconą nazwę laboratorium, jego siedzibę i adres;
2) nazwę (firmę), formę organizacyjno-prawną, siedzibę i adres podmiotu, który
prowadzi laboratorium, oraz numer w rejestrze przedsiębiorców w Krajowym
Rejestrze Sądowym albo w innym właściwym rejestrze, o ile podmiot taki numer
posiada, a także numer identyfikacji podatkowej (NIP).
4. Wpis do ewidencji zawiera dane, o których mowa w ust. 3.
5. Dane wpisane do ewidencji są jawne.
6. Krajowa Rada Diagnostów Laboratoryjnych udostępnia dane z ewidencji
najpóźniej w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.

Ustawa o diagnostyce laboratoryjnej art. 19

Poprzedni

Art. 18. (uchylony).

Nastepny

Art. 20. Podmiot, który utworzył lub zlikwidował laboratorium w trybie przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, w terminie 14 dni od daty odpowiedniego wpisu do rejestr...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej
  • Wejscie w życie 3 października 2001
  • Ost. zmiana ustawy 1 września 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 29 10 2020
Komentarze

Wyszukiwarka