Art. 17. 1. Szef Służby Cywilnej realizuje zadania określone w ustawie przy
pomocy dyrektorów generalnych urzędów.
2. Szef Służby Cywilnej określi, w drodze zarządzenia, warunki i tryb
współdziałania z dyrektorami generalnymi urzędów w sprawach dotyczących
zapewnienia przez korpus służby cywilnej zawodowego, rzetelnego, bezstronnego
i politycznie neutralnego wykonywania zadań państwa oraz kierowania procesem
zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej.
3. Szef Służby Cywilnej może żądać od dyrektora generalnego urzędu
informacji, dokumentów i sprawozdań okresowych w zakresie zadań wynikających z ustawy.

Ustawa o służbie cywilnej art. 17

Poprzedni

Art. 16. 1. W ramach realizacji strategii zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej oraz w celu wdrożenia standardów, wytycznych i zasad, o których mowa w art. 15 ust. 9 i 10, Szef Kancelarii...

Nastepny

Art. 18. Minister właściwy do spraw finansów publicznych, na wniosek Szefa Służby Cywilnej, zleca wykonanie audytu wewnętrznego w zakresie zadań wynikających z ustawy.

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • Wejscie w życie 24 marca 2009
  • Ost. zmiana ustawy 1 stycznia 2021
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 01 02 2021
Komentarze

Wyszukiwarka