Art. 15. 1. W reklamach dotyczących timeshare, długoterminowego produktu
wakacyjnego, pośrednictwa w odsprzedaży timeshare lub długoterminowego
produktu wakacyjnego, lub dotyczących uczestnictwa w systemie wymiany,
przedsiębiorca jest obowiązany informować o miejscu i sposobie otrzymania
informacji, o których mowa w art. 9.
2. Przedsiębiorca, który podczas spotkań, w szczególności organizowanych
poza lokalem przedsiębiorstwa, przekazuje konsumentowi informacje handlowe
dotyczące timeshare, długoterminowego produktu wakacyjnego, pośrednictwa w
odsprzedaży timeshare lub długoterminowego produktu wakacyjnego, lub dotyczące
uczestnictwa w systemie wymiany, albo który na spotkaniach składa konsumentom
oferty zawarcia umów timeshare, umów o długoterminowy produkt wakacyjny,
umowy pośrednictwa w odsprzedaży, lub umów o uczestnictwo w systemie
wymiany, jest obowiązany w zaproszeniach na spotkania jednoznacznie wskazać na
ich handlowy cel i charakter. Przedsiębiorca zapewnia dostęp do informacji, o
których mowa w art. 9, przez cały czas trwania takich spotkań.
3. Zawieranie umów timeshare lub umów o długoterminowy produkt
wakacyjny nie może być przez przedsiębiorcę przedstawiane jako inwestycja.

Ustawa o timeshare art. 15

Poprzedni

Art. 14. Jeżeli konsument zawiera z przedsiębiorcą umowę przedwstępną, zobowiązującą do zawarcia umowy timeshare, umowy o długoterminowy produkt wakacyjny, umowy pośrednictwa w odsprzedaży lub umowy...

Nastepny

Art. 16. 1. Umowa timeshare, umowa o długoterminowy produkt wakacyjny, umowa pośrednictwa w odsprzedaży oraz umowa o uczestnictwo w systemie wymiany powinny być zawarte w formie pisemnej, chyba że o...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 16 września 2011 r. o timeshare
  • Wejscie w życie 28 kwietnia 20012
  • Ost. zmiana ustawy brak
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 05 02 2021
Komentarze

Wyszukiwarka