Art. 139. 1. Do oddziału dwujęzycznego w publicznej szkole podstawowej
przyjmuje się w pierwszej kolejności ucznia tej szkoły, który:
1) otrzymał promocję do klasy VII;
2) uzyskał pozytywny wynik sprawdzianu predyspozycji językowych
przeprowadzanego na warunkach ustalonych przez radę pedagogiczną.
2. W przypadku większej liczby kandydatów spełniających warunki, o których
mowa w ust. 1, niż liczba wolnych miejsc w oddziale, o którym mowa w ust. 1, na
pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego są brane pod uwagę łącznie
następujące kryteria:
1) wynik sprawdzianu predyspozycji językowych, o którym mowa w ust. 1 pkt 2;
2) wymienione na świadectwie promocyjnym do klasy VII szkoły podstawowej
oceny z języka polskiego, matematyki i języka obcego nowożytnego;
3) świadectwo promocyjne do klasy VII szkoły podstawowej z wyróżnieniem.
3. W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych na pierwszym etapie
postępowania rekrutacyjnego lub jeżeli po zakończeniu tego etapu oddział, o którym
mowa w ust. 1, nadal dysponuje wolnymi miejscami, na drugim etapie postępowania
rekrutacyjnego są brane pod uwagę łącznie kryteria, o których mowa w art. 131 ust. 2.
Przepis art. 131 ust. 3 stosuje się.
4. W przypadku wolnych miejsc do oddziałów dwujęzycznych w publicznych
szkołach podstawowych, na trzecim etapie postępowania rekrutacyjnego mogą być
przyjęci kandydaci niebędący uczniami tej szkoły, którzy przystąpili do postępowania
rekrutacyjnego. Przepisy ust. 1–3 stosuje się odpowiednio.
Art. 138. 1. Do klasy I oddziału międzynarodowego w publicznej szkole podstawowej ogólnodostępnej przyjmuje się kandydatów, którzy uzyskali pozytywny wynik sprawdzianu predyspozycji językowych przep...
Art. 140. 1. Do klasy I publicznej szkoły ponadpodstawowej dwujęzycznej lub oddziału dwujęzycznego w publicznej szkole ponadpodstawowej ogólnodostępnej przyjmuje się kandydatów, którzy spełniają war...
Szczegóły
Wyszukiwarka
- Kodeks Karny dostęp do ustawy
- 22 Kodeks Karny konkretny artykuł ustawy
- Sąd Okręgowy w Ełku informacje o sądzie
- Pełnomocnictwo ogólne dostęp do wzorców