Art. 121. Szczegółowe zasady i tryb prowadzenia agitacji wyborczej w programach publicznych nadawców radiowych i telewizyjnych określają przepisy szczególne kodeksu.

Kodeks Wyborczy art. 121

Poprzedni

Art. 120. § 1. Telewizja Polska Spółka Akcyjna, zwana dalej "Telewizją Polską", ma obowiązek przeprowadzenia debat pomiędzy przedstawicielami tych komitetów wyborczych w wyborach do Sejmu lu...

Nastepny

Art. 122. § 1. Publiczni nadawcy radiowi i telewizyjni zapewniają Państwowej Komisji Wyborczej oraz komisarzom wyborczym, w okresie od dnia ogłoszenia aktu o zarządzeniu wyborów do dnia głosowania włą...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy
  • Wejscie w życie 1 sierpnia 2011
  • Ost. zmiana ustawy 31 marca 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 23 09 2020
Komentarze

Wyszukiwarka