Jeżeli pyta Pani o rozwiązania zgodne z przepisami prawa, to jest tylko jedno. W przypadku braku płatności może Pani podjąć kroki zmierzające do wypowiedzenia umowy dopiero jeśli zaległości w płatnościach sięgną co najmniej trzech okresów rozliczeniowych. Czyli w przypadku płatności miesięcznych jeśli lokator będzie zalegał z płatnościami za 3 miesiące. I nie ma znaczenia co na ten temat mówi sama umowa najmu. Jeśli mówi coś innego, to zapisy umowy po prostu nie mają mocy prawnej. Zachęcam do zapoznania się z art. 11 ustawy o ochronie praw lokatorów, a w szczególności z art. 11 ust. 2 pkt 2 - on właśnie dotyczy kwestii braku płatności. Ewentualnie proszę zapoznać się z art. 10. Tam znajdzie Pani sytuacje, które pozwolą Pani na dostanie się do mieszkania.

Potwiedź że nie jesteś botem

Wyszukiwarka