Sklep ma możliwość złożenia oświadczenia o uchyleniu się od skutków prawnych oferty złożonej pod wpływem błędu co do ceny - ale dotyczy to tylko ewidentnych przypadków, gdy klient z łatwością powinien był zauważyć, że cena jest efektem błędu.
no a ciężko Wam będzie udowadniać ze promocja 100% nie wydala się Wam błędna.
[quote]Jasne, oferta wydawała się błędna od początku, stąd mąż zanim dokonał zakupu skontaktował się z nimi. Chcieliśmy normalnie, legalnie kupić produkt. Pan ,,zastrzelony" pytaniem nie umiał pomóc bo on żadnego błędu na stronie nie widział. Mąż kontynuował zakupy myśląc, że na poziomie płatności będzie korekta. Sklep się nie zorientował bo przesyłka jest w drodze. Moje pytanie, czy jeśli sklep w którymś momencie się zorientuje co zaszło i zażąda zapłaty, to będzie kwestia naszej przyzwoitości czy będziemy mieć prawny obowiązek zapłacić?[/quote]
To drugie niestety bo wątpię aby sklep Wam podarował 500zł i pewnie wejdą na drogę sądową. Jeśli się upomną - zapłacić - wytargować jakiś rabat Możecie tez powiedzieć ze przedmiot jest już używany i skoro odstępują od umowy to go odeślecie w takim stanie w jakim jest obecnie i zobaczyć co zrobią.