Dzień dobry, jesteśmy Domem Pomocy Społecznej. Złożyliśmy do Sądu wniosek o likwidację depozytu. Wniosek podpisał dyrektor, który ma upoważnienie do reprezentowania Powiatu (jest to jednostka powiatowa), który został załączony do wniosku. Wniosek został odrzucony. Aby otrzymać uzasadnienie złożyliśmy wniosek o sporządzenie uzasadnienia. Wniosek ten podpisał gł. księgowy, ponieważ dyrektor był na zwolnieniu chorobowym. Teraz musimy uzupełnić braki formalne, tj. przedłożyć pełnomocnictwo dla gł.księgowego. Gł. księgowy posiada stałe upoważnienie do pewnych czynności pod nieobecność dyrektora. Czy takie upoważnienie wystarczy? Czy musi to być upoważnienie do konkretnej sprawy? Kto daje upoważnienie? - dyrektor DPS czy może Powiat?
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka pozwala szybko dostać się do poszukiwanego miejsca na stronie. Przykładowe frazy: