Odmowa naprawy gwarancyjnej.

Szanowni Państwo piszę bo mam problem z serwisem oraz chciał bym przy okazji ostrzec przed zakupem urządzeń firmy ***.
22 marca 2023 roku kupiłem stację parową.
W dniu 8 września 23 r. oddałem parownice do serwisu bo leci z niej woda.
W dniu 12 września serwis poinformował mnie że owszem naprawi parownice ale za kwotę 400 zł. Serwis stwierdził że doszło do zakamienia urządzenia za co producent nie ponosi odpowiedzialności. W instrukcji obsługi producent napisał że urządzenie przeznaczone jest do stosowania wody kranowej i podał nawet twardość wody od której należy stosować chemię zmiękczającą wodę. Jeśli twardość wody jest powyżej 17 stopni dH to należy stosować chemię zmiękczającą wodę.
My wszyscy mieszkający w Warszawie mamy w kranach wodę średnio twardą i jak podają wodociągi warszawskie jej twardości wynosi maksymalnie 15 stopni dH.
Tak więc zarzucanie mi przez serwis zakamienienie urządzenia uznaję za chybione skoro woda spełnia wymagania opisane w instrukcji użytkowania.

Potwiedź że nie jesteś botem

Wyszukiwarka