Reklamacja towaru.

Zakupiłem zestaw kluczy od sklepu na allegro, po pierwszym użytkowaniu grzechotka klucza się poddała na chyba 7 śrubie do odkręcenia. Poinformowałem sklep na allegro, przesłałem zdjęcia uszkodzeń, pracownik poinformował mnie aby dokręcić jeden z elementów ale jeżeli to nie pomoże to odesłać na reklamacje na ich formularzu. Na formularzu wnioskowałem o wymianę towaru na nowy.
W 14 dniu pracownik odpisał:
Na formularzu reklamacyjnym zgodził się Pan na odesłanie produktu do producenta w razie braku możliwości rozpoznania wady, z naszej strony reklamacja nie jest uznana. Prosimy o cierpliwość, poinformujemy Pana od razu po wiadomości od producenta.
Mija 28 dzień od tej wiadomości sklepu, musiałem odesłać cały komplet (walizkę kluczy) na reklamację więc ich przez ten czas nie użytkuję gdy są mi potrzebne.
Sklep/producent mogą tak przetrzymywać towar klienta na reklamacji jeżeli ewentualna naprawa klucza to dosłownie wymiana jednego elementu?

Potwiedź że nie jesteś botem

Wyszukiwarka