Dzień dobry, od 1.12.2023 pracodawca wdrożył nowy regulamin wynagradzania, porządkując i zmieniając tym samym nazwy stanowisk. Np. pracownik na kategorii zaszeregowania 10 do tej pory miał nazwe stanowiska Starszy Specjalista ds. ..., od 1.12 będzie miał nazwe stanowiska Specjalista ds. .... . Regulamin został ogłoszony. Jak w tej sytuacji nalezy wdrożyć nowe nazwy stanowisk? Czy ogłoszenie samego regulaminu jest wystarczające czy trzeba podpisywać z pracownikami porozumienia zmieniające?
Dodam, ze mamy kilku pracowników, którzy uważają, że zmiana nazwy stanowisk jest dla nich niekorzystna i nie zgadzają się ze zmianami, czy w tej sytuacji możemy zastosować wypowiedzenie zmieniające i jeśli pracownik nie przyjmie wypowiedzenia, wypowiedzieć umowę?
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka pozwala szybko dostać się do poszukiwanego miejsca na stronie. Przykładowe frazy: