Usunięcie usterek deweloperskich.

Kilka dni temu odebrałem mieszkanie od dewelopera. Jedną z usterek wskazanych w protokole odbioru były niewłaściwe drzwi do komórki lokatorskiej (na etapie zakupu deweloper zapewnił w wiadomości e-mail, że komórka posiada murowane ściany oraz pełne drzwi). Niestety deweloper zamontował drzwi ażurowe.
W odpowiedzi na wady wskazane przy odbiorze deweloper napisał:
BRAK ZGODNOŚCI Z DEKLAROWANĄ OFERTĄ DOT. KOMÓRKI LOKATORSKIEJ - DRZWI MIAŁY BYĆ PEŁNE W KOLORZE SZARYM.
Zgłoszenie zostaje uznane za zasadne wobec czego spółka proponuje zwrot ceny zakupu komórki i odstąpienie od umowy kupna.
W rozmowie z deweloperem przekazałem, że oczekuję wymiany drzwi lub rabatu na komórkę w wysokości który pozwoli pokryć wymianę drzwi. Czy deweloper ma prawo odmówić wymiany lub rabatu i zaproponować jedynie odstąpienie od umowy kupna?

Potwiedź że nie jesteś botem

Wyszukiwarka