Dzień dobry.
Wynajmowałem mieszkanie ponad 4 lata. Pod koniec najmu poinformowałem właściciela o zużytym materacu (kupiony był najtańszy sprężynowy i po 5 latach użytkowania po prostu się zużył, był także pobrudzony od potu). W protokole oprócz materaca były wpisane pobudzone ściany (wynajmujący zrobił zdjęcia pobrudzonych ścian). Pobrudzenia lub wgniotki na tynku są punktowe i zajmują łącznie może 2-3 metry kwadratowe. Kupiłem do mieszkania nową płytę indukcyjną (szklana tafla mi pękła - moja wina w 100%) jednakże nowa płyta jest na gwarancji i nieznacznie ale jednak zwiększa to wartość mieszkania. Zdając mieszkanie 30.09.2023 r. nie było możliwości odczytu licznika C.O. (wpisane w protokole, że niezwłocznie wynajmujący napisze do wspólnoty).Na słowo byłem dogadamy w wynajmującym za zwrot 1300 z 2000 zł, jednakże termin 30 dni minął 30.10.2023 r., i nie otrzymałem do tej pory żadnej faktury za malowanie ani zwrotu kaucji. Czy po tym terminie może przedłużyć mi jakieś dokumenty faktury etc. które miałyby obciążyć moją kieszeń lub obniżyć coś z kaucji? Ustawowy czas na rozliczenie się z kaucji minął już.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka pozwala szybko dostać się do poszukiwanego miejsca na stronie. Przykładowe frazy: