Reklamacja sprzętu elektronicznego.

Witam, prowadzę serwis komputerowy, klient przyniósł na wymianę baterii swój laptop ponieważ szybko się rozładowywała. Bateria została szybko wymieniona, przetestowana, ładowała się i działo wszystko. Po dwóch dniach klient do mnie pisze że laptop umarł w czasie pracy, odebrałem od sprzęt i rzeczywiście nie uruchamiał się, uszkodził się chip na płycie głównej, z powodu braku sprzętu do takiej naprawy oddałem sprzęt do serwisu który takie wymiany chipów prowadzi, wymienili chip a sprzęt dalej nie działa i nie wiedzą dlaczego. Klient żąda ode mnie jako serwisu pokrycia naprawy w autoryzowanym serwisie apple bądź skierowanie sprawy do sądu. Co w tej sytuacji mogę zrobić jako serwis i czego rzeczywiście może żądać ode mnie klient?

Potwiedź że nie jesteś botem

Wyszukiwarka