Witam,
Dokonałem kilka dni temu zakupu urządzenia elektronicznego od osoby fizycznej.
Dotychczas nie otrzymałem dowodu zakupu, a w międzyczasie urządzenie uległo uszkodzeniu z przyczyn ode mnie niezależnych.
Pomimo wielu moich ponagleń sprzedawca odmawia mi dostarczenia dowodu zakupu.
Z kolei sklep w którym urządzenie zostało zakupione wymaga ode mnie dostarczenia tego dokumentu, aby można było procesować reklamację.
I teraz moje pytania brzmią:
1. Czy sprzedawca ma prawny obowiązek dostarczyć mi dowód zakupu?
2. Czy sklep może odmówić mi przyjęcia reklamacji z powodu braku dowodu zakupu.
3. Czy jestem pozostawiony sam sobie z tą sprawą.
Dodam, że chodzi o urządzenie o znacznej wartości tj. powyżej 3000zł
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka pozwala szybko dostać się do poszukiwanego miejsca na stronie. Przykładowe frazy: