Czy sprzedający może odmówić przyjęcia reklamacji z uwagi na brak załączonych zdjęć?

Sprzedający odmawia przyjęcia reklamacji z uwagi na brak załączonych zdjęć dokumentujących problem. Wgrywanie przez system na www nie jest możliwe (wyskakuje komunikat z błędami). Zgłoszono ten problem manualno/techniczny sprzedającemu przez telefon. Ten poprosił o wysłanie zdjęć na maila. Tak też się stało. Jednak o dziwo sprzedawca zwrotnie poprosił o ponowne przesłanie zdjęć przez stronę www. Poirytowała mnie sytuacja bo problem nie jest rozwiązywany i czas mija, a sprzedający jakby grał na zwłokę.
Pytanie zatem czy wg przepisów prawa kupujący:
1. musi zgłosić reklamację poprzez formularz www sprzedającego jeśli ten warunkuje przyjęcie reklamacji tylko za pośrednictwem formularza www?
2. czy warunkiem przyjęcia reklamacji muszą być załączone zdjęcia?

Potwiedź że nie jesteś botem

Wyszukiwarka