Problem z zaginioną rzeczą z paczki.

W czerwcu tego roku zakupiłam kilka par butów w sklepie ccc online. Zgłosiłam zwrot, odesłałam paczkę. Paczka do firmy dotarła, brakuje jednej pary. Po wymianie kilku maili wkońcu postanawiają złożyć reklamację do przewoźnika DPD, która zostaje dwukrotnie odrzucona. Mam teraz wszelkie roszczenia kierować sądownie do przewoźnika.
Jakiś czas temu miałam podobną sytuację gdzie odsyłając produkt paczka przyszła wybrakowana, firma oddała pieniądze.
Moje pytanie brzmi co mogę zrobić żeby odzyskać pieniądze za zaginioną rzecz z przesyłki? Czy zostaje rzeczywiście skierowanie sprawy do sądu? Dpd twierdzi że paczka nie była uszkodzona. Ccc nie dało jasnej informacji o stanie paczki, tylko że pracownik wyciągnął mniejszą ilość niż była zwracana. Okazuje się że para butów magicznie wyparowała, wszyscy umywają ręce

Potwiedź że nie jesteś botem

Wyszukiwarka