Produkt niezgodny z opisem.

Witam serdecznie,
Mam takie pytanie, bo co prawda wiem, że zawsze jest prawo do zwrotu do 14 dni, ale tutaj sytuacja jest trochę inna.
A więc kupiłem gryf do gitary, od lutnika znalezionego na olx. Za gryf zapłaciłem 2 tysiące i umówiliśmy się na poszczególne parametry. Gdy przyszedł gryf, odebrałem go osobiście, okazało się, że nie ma on dokładnie takich parametrów jakie chciałem, mimo wcześniejszych ustaleń. Początkowo towar przyjąłem, bo pomyślałem sobie, że jakoś przeboleje. A tymczasem odkryłem więcej wad w postaci jakiś rys, braków lakieru, odbicia i innych takich których wcześniej nie widziałem. Niestety sam też zrobiłem małe ślady na lakierze zakładając klucze do gitary, ale niewielkie w porównaniu do rzeczy z którymi przyszedł. Czy w takiej sytuacji, jako, że jest to towar na zamówienie, który nie jest zgodny z ustaleniami, bez paragonu, z małym uszczerbkiem wyrządzonym przeze mnie, mogę się ubiegać zwrotu większości kwoty? Np. skoro zrobiłem małe ślady, zamiast 2000zł to 1800zł, coś w tym guście. Albo czy mogę go ewentualnie podać do skarbówki jakby mnie wkurzył, skoro nie dał mi paragonu i użyć tego jako środek do celu, czy tutaj skarbówka nic nie zdziała? Bo nie wiem po prostu jak to jest z tymi rzeczami rzemieślniczymi, czy to nie działa jakoś na innej zasadzie? Mimo wszystko kwotę zapłaciłem nie małą, a lutnik wręcz okłamał mnie na temat parametrów. Zarządził zmiany które nie były ze mną konsultowane, mimo, że umawialiśmy się na coś innego.
Pozdrawiam, mam nadzieję, że coś zaradzimy!

Potwiedź że nie jesteś botem

Wyszukiwarka