Praca hybrydowa.

Cześć, pracuje w firmie która zatrudnia ponad 100 tys osób na całym świecie. Ostatnio u nas w Polsce większość działów dostała maila o powrocie do biura na dwa dni w tygodniu. Nigdzie w oficjalnej korespondencji nie jest wspomniane, które to mają być dni. I teraz pytanie, czy mój team leader może wybrać w których dniach mam być w biurze? np. każdy poniedziałek i wtorek mam być w biurze. Czy to jeszcze jest w jego kompetencjach? Rozumiem raz na jakiś czas, jeśli zajdzie potrzeba, to może zasugerować aby spotkać się w biurze w dany dzień (mimo że przez ostatnie 3 lata nie było takiej potrzeby, ale załóżmy że nagle będzie). Ale zadecydowanie za cały zespół w które dni mamy chodzić myślicie że jest ok? Czy to już jest poza jego kompetencjami? Wybrane dni mi nie odpowiadają, HRy w firmie działają dramatycznie i nawet nie chcę się ich pytać bo wielokrotnie wprowadziły mnie w błąd. Czy mogę gdzieś to sprawdzić na własną rękę?
Dzięki

Potwiedź że nie jesteś botem

Wyszukiwarka