Jak zatrudnić pracownika na umowę o pracę?
Jestem właścicielem małego sklepu z artystycznymi artykułami do domu i planuję rozbudowę swojego biznesu. Mam już jeden sklep w Krakowie i chcę otworzyć kolejny w Warszawie. Do tej pory samodzielnie zarządzałem moim sklepem, ale teraz, z powodu rozbudowy, potrzebuję zatrudnić pracownika, który będzie zarządzał nowym sklepem w Warszawie.
Jestem trochę zagubiony w kwestiach związanych z prawem pracy, ponieważ do tej pory samodzielnie prowadziłem swoją firmę. Czy mógłbyś mi powiedzieć, jakie są podstawowe kroki, które muszę podjąć, aby zatrudnić pracownika na umowę o pracę? Jakie informacje powinienem zawrzeć w umowie o pracę? Czy są jakieś specjalne wymogi prawne, o których powinienem wiedzieć? I jak mogę zapewnić, że wszystko jest zgodne z przepisami polskiego prawa pracy?