Czy mają prawo żądać jakiejkolwiek dopłaty, skoro wysłali przedmiot, po cenie po jakiej został kupiony?
Cześć, proszę o poradę. Przedmiot kupiony przez stronę internetową, promocja z 1400 na około 30 zł, 130 zł z przesyłką. Dostaliśmy wiadomość, że jest to pomyłka w cenie, z prośbą o dopłatę. Mimo to przedmiot został wysłany. W trakcie wysyłki odpowiedzieliśmy, że po regularnie cenie przedmiot nas nie interesuje i jeśli będzie to przesyłka pobraniowa to paczki nie odbierzemy. Paczka jednak przyszła, faktura wystawiona na kwotę po jakiej przedmiot kupiliśmy. Teraz firma przekierowała sprawę do windykacji (po ponad pół roku), straszy przekazaniem zadłużenia do Krajowego Rejestru Długów i sądem. Najlepsze, że na tym piśmie z windykacji wpisują kwotę do zapłaty (1400 zł) i powołują się na fakturę, z której jasno wynika, że została w całości opłacona na 130 zł, pozostało do zapłaty 0 zł a korektę faktury wystawili dwa miesiące po zakupie. Jak to wygląda od strony prawnej? Czy mają prawo żądać jakiejkolwiek dopłaty, skoro wysłali przedmiot, po cenie po jakiej został kupiony?