Reklamacje na Vinted

Sprzedałam garnitur na Vinted za 180 zł, kupująca po otrzymaniu towaru zgłosiła wady i źle opisany rozmiar przezemnie. Kupująca kliknęła transakcja udana, pieniądze mam na koncie. Ponieważ, źle opisałam rozmiar prosiłam o odesłanie garnituru, podałam dane do wysyłki. Natomiast w piątym dniu upomniałam się, że przesyłka nie została nadana paczkomatem. Wtedy kupująca nadała zwrot. Po otrzymaniu przesyłki okazało się, że spodnie były u krawcowej, zostały nitki, spodnie zostały też wyprane i wyprasowane na kant. Kupująca uważa, że chce ją oszukać, używa oskarżeń. Zgłosiłam sytuacje do Vinted, niestety transakcja jest już zamknięta i musimy porozumieć się same. Za zachowanie ”zostały wyciągnięte konsekwencje” -taką informacje otrzymałam od Vinted. Ja chcę odesłać jej towar a kupująca chce pieniędzy. Jak to rozwiązać?

Potwiedź że nie jesteś botem

Wyszukiwarka