Problem z naprawioną usterką w wynajmowanym mieszkaniu. Właściciel nie chce oddać kaucji.
Wynajmowałam mieszkanie i napuchła oscieżnica. Ok zadeklarowałam wymianę.
Wymieniałam w firmie gdzie była montowana. Okazuje się, że używanego koloru już nie ma i zmontowali kolor używany teraz. Kolor się delikatnie różni. Właściciel nie chce oddać kaucji bo twierdzi, że kolor jest inny i czeka na wycenę innej.
Czy ma prawo? Usterka wymieniona, inny kolor nie z mojej winy.
Teraz właścicielka piszę, że to zaniża standard mieszkania i chce wymienić drzwi i ościeznice i drugie drzwi bo są obok i chce żeby był ten sam kolor....
Pomóżcie jak mam to załatwić. Chciałam dobrze. Wydałam na nową oscieznice 3 tys plus 3 tys kaucji. Nie czuje się dobrze z tym.
Zaraz wymyśli że mam wymienić wszystkie drzwi.
Jak argumentować, jakie przepisy?
Jutro piszę do rzecznika praw konsumentów, co jeszcze?
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka pozwala szybko dostać się do poszukiwanego miejsca na stronie. Przykładowe frazy: