Problem z naprawioną usterką w wynajmowanym mieszkaniu. Właściciel nie chce oddać kaucji.

Wynajmowałam mieszkanie i napuchła oscieżnica. Ok zadeklarowałam wymianę.
Wymieniałam w firmie gdzie była montowana. Okazuje się, że używanego koloru już nie ma i zmontowali kolor używany teraz. Kolor się delikatnie różni. Właściciel nie chce oddać kaucji bo twierdzi, że kolor jest inny i czeka na wycenę innej.
Czy ma prawo? Usterka wymieniona, inny kolor nie z mojej winy.
Teraz właścicielka piszę, że to zaniża standard mieszkania i chce wymienić drzwi i ościeznice i drugie drzwi bo są obok i chce żeby był ten sam kolor....
Pomóżcie jak mam to załatwić. Chciałam dobrze. Wydałam na nową oscieznice 3 tys plus 3 tys kaucji. Nie czuje się dobrze z tym.
Zaraz wymyśli że mam wymienić wszystkie drzwi.
Jak argumentować, jakie przepisy?
Jutro piszę do rzecznika praw konsumentów, co jeszcze?

Potwiedź że nie jesteś botem

Wyszukiwarka