Zwrot za rezerwację anulowaną bez podania przyczyny (bon turystyczny), co powinno zawierać ponaglenie do zwrotu zaliczki?

Dzień dobry,
W zeszłym roku zrobiłam rezerwacje w ośrodku wczasowym płacąc bonem turystycznym ( 500zl). Z rezerwacji mogłam zrezygnować do końca lutego i liczyć na 100% zwrot zaliczki. Dzień przed końcem czasu, który regulaminowo kończył się na koniec lutego dostałam maile ze rezerwacja została anulowana bez podania przyczyny przez ośrodek. Mimo tygodniowych prób skontaktowania się z ośrodkiem mailowo i telefonicznie zmuszona byłam zrobić rezerwacje w innym ośrodku. Pod koniec marca dostała maile ze była to pomyłka i rezerwacja jest nadal aktualna. W odpowiedzi odpisałam, ze niestety pomimo próby skontaktowania się z nimi musiałam zrobić rezerwacje już gdzieś indziej. Poprosiłam tez o zwrot zaliczki w formie wrócenie go jako bon turystyczny czy tez w formie pieniędzy na konto. Do dnia dzisiejszego nie ma odzewu z ich strony, mimo wysłania już kilkudziesięciu maili. Proszę podpowiedzcie mi co powinno zawierać ponaglenie do zwrotu zaliczki. Jest mi to bez różnicy w jakiej formie to zrobią, tzn czy gotówka czy w formie bonu turystycznego ( chociaż nie wiem czy jest taka możliwość).

Potwiedź że nie jesteś botem

Wyszukiwarka