nie udowodniona wada sprzętu / zwrot

Witam,
Dwa dni temu sprzedałam Xboxa series s, kupujący testował sprzęt, oglądał, zatwierdził i kupił.
Na następny dzień odezwał się z informacją, jako że sprzęt jest niesprawny. Wyłącza się podczas użytkowania i się przegrzewa. Na prośbę o załączenie dowodu tj. Filmiku na którym się rzekomo wyłącza, kupujący zareagował w stylu, nie będę nic nagrywał chce zwrot pieniędzy.
Sprzęt był używany przez 4 miesiące, przez kilka osób i żadnej się takie coś nie zdarzyło, został sprzedany w bardzo dobrym stanie.
Co zrobić w przypadku, kiedy kupujący nie udowodni ewentualnej wady a będzie się upierał przy swojej racji (że chce dokonać zwrotu).
Sprzęt był sprzedany od ręki, jako od osoby prywatnej, nie mam żadnej działalności.

Potwiedź że nie jesteś botem

Wyszukiwarka