Witam serdecznie.
Mam pytanie odnośnie reklamacji towaru. W dniu 04.01 wysłałam zgodnie z formularzem reklamacyjnym uszkodzony produkt. Został dostarczony do magazynu pośrednika sprzedaży OleOle 05.01 (zgodnie z internetowym potwierdzeniem dostarczenia) natomiast maila, że sprzęt został przyjęty do weryfikacji dostałam 12.01. Jednocześnie OleOle przekazało informacje, że ze względu na covid rozpatrzenie reklamacji może trwać dłużej.
Moje pytania:
1. Czy jest to zgodne z prawem, że teraz rozpatrzenie reklamacji trwa dłużej niż z tego co się orientuje 14 dni? (Chyba ze się mylę odnośnie 2 tygodni)
2. Od kiedy liczy się moment rozpatrzenia reklamacji? Od momentu aż trafił do wskazanego w formularzu magazynu (05.01) czy maila, że reklamacja jest przyjęta do realizacji (12.01)?
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka pozwala szybko dostać się do poszukiwanego miejsca na stronie. Przykładowe frazy: