Klient nie odbiera wykonanych dla niego obrazów

Witam. Moja dziewczyna wykonuje okazyjnie obrazy na zamówienie. Umówiła się z klientem przez messengera na 2 obrazy. Podała wycenę za jeden obraz w granicach 300-400zł, co było wyraźnie napisane w wiadomości. Obrazy zostały wykonane terminowo, klient ich nie odbiera od miesiąca. Dziewczyna napisała w wiadomości, czy można się umówić w końcu na odbiór albo czy przynajmniej może dostać zapłatę przelewem za dwa obrazy - 660zł. Tutaj klient odpisał, że "źle zrozumiał" wycenę obrazu i myślał, że za dwa obrazy wyjdzie 400zł, bo tyle "widział w internecie" i że 600zł to za dużo (dziewczyna opuściła 60zł). Dodatkowo klient chce poprawek do obrazów. Czy jest jakaś możliwość, aby wyegzekwować umówioną kwotę? Nie ma zarejestrowanej działalności gospodarczej, jest to dorywcza praca, dowodem są tylko screeny z messengera

Potwiedź że nie jesteś botem

Wyszukiwarka