Co to za artykuł higieniczny? Czy pudełko było w jakiś sposób zabezpieczone, np. plombą, taśmą?
Zgłosiłam niezgodność towaru z umową ponieważ od razu po włożeniu baterii pilot nie reagował na żaden przycisk i zaczął się bardzo mocno grzać. Nie, sam karton, nawet takiej folii jak przy paczce papierosów. Ale odpisali ze wszystko działa i mają nagrany film.
Płaciłam za wysyłkę w obie strony a znalazłam sprzeczne informacje co do tego kto powinien pokryć koszta..
Już mam takie mieszane uczucia i obawy, że po prostu nie chcemy tego produktu.
Ale niezgodność towaru z umową czy reklamacja z tytułu wady a zwrot bez podania przyczyny to są dwa różne rygory prawne. W przypadku żądania zwrotu ze względu na złożoną reklamację nie ma znaczenia czy towar był towarem "higienicznym" czy też nie.
Natomiast jeżeli mówimy o zwrocie towaru bez podania przyczyny to na to było 14 dni od dania dostarczenia przesyłki. Jeżeli mieści się Pani w terminie to można próbować, aczkolwiek wydaje mi się, że sprzedawca dość łatwo wybroni się jeżeli chodzi o odmowę jego przyjęcia, nawet jeżeli produkt nie był zaplombowany.