Udzielam korepetycji. Klientka rozpisała ze mną harmonogram, za który zapłaciła z góry.
Zgodnie z regulaminem czekam 15 minut po rozpoczęciu zajęć i jeśli uczeń nie pojawi się to są one automatycznie odwołane.
Czy klientka prawidłowo rości sobie zwrot pieniędzy za zaplanowane zajęcia, na których nie pojawiły się jej córki?
Jeżeli wcześniej nie było informacji to za co zwrot? Czekałaś i straciłaś czas.
anonim cytuj
02-02-2023
Oczywiście, że nie.
anonim cytuj
02-02-2023
Podstawą prawną jest regulamin, który został zaakceptowany przez klienta. Was obowiązuje umowa cywilna: regulaminy tworzy się po to, aby ich przestrzegać. Twój czas pracy to również czas oczekiwania na ucznia. Nie pojawia się ( bez usprawiedliwienia ), ale Ty jesteś do dyspozycji, więc wykonujesz pracę. Najważniejsze są zapisy w umowie.
anonim cytuj
02-02-2023
Mój regulamin nie uwzględnił omijania zajęć już kilka razy.
anonim cytuj
02-02-2023
To pora zmienić regulamin. I przy kolejnym zawieraniu umowy informować.
Witam. dostalam juz drogie avizo do odebrania wiem ze jest to przesylka sadowa ale pani na poczcie nie chce mi wydac listu poniewaz jest literowka w nazwisku co robic ? .Rzecz w tym ze adres i imię zgadza ale nazwisko już nie. Czy moge miec przez to jakies problemy ?
Co mam zrobić?...
Taka sytuacja.
Żona jest kosmetyczką
Wykonała zabieg (240zł)pewnej Pani.
Gdy doszło do płatności odrzuciło Pani kartę 3 -krotnie. Jeszcze podnosiła głos ze żona ma popsuty terminal itp.
Terminal sprawny.
Pani pojechała do bankomatu wróciła i się przyznała ze jednak nie ma kasy na koncie. Wiec przyniesie jutro.
Dziś się nie zjawiła
Na komunikaty smsem o zaległości pieniężnej w salonie nie odpowiada.
Telefonu nie odbiera itp.
Na m...