Art. 33. 1. Minister właściwy do spraw wewnętrznych i konsul, każdy w zakresie
swojej właściwości, prowadzą rejestr dotyczący wiz krajowych w celu repatriacji.
2. Minister właściwy do spraw wewnętrznych i wojewoda, każdy w zakresie
swojej właściwości, prowadzą rejestr dotyczący uznania za repatrianta.
3. Minister właściwy do spraw wewnętrznych, Pełnomocnik, wojewoda i konsul,
każdy w zakresie swojej właściwości, prowadzą rejestr dotyczący udzielania pomocy
repatriantom ze środków budżetu państwa.
3a. Szef Urzędu prowadzi rejestr spraw dotyczących zezwoleń na pobyt stały, o
których mowa w art. 12d ust. 1 i 2.
4. Rejestry, o których mowa w ust. 1–3, wchodzą w skład krajowego zbioru
rejestrów, ewidencji i wykazu w sprawach cudzoziemców, o którym mowa w art. 449
ust. 1 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach.
5. Do rejestru, o którym mowa w ust. 3a, mają zastosowanie przepisy działu X
ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach w zakresie regulującym
prowadzenie rejestru spraw dotyczących zezwoleń na pobyt stały.

Art. 33a. W rejestrach, o których mowa w art. 33 ust. 1–3, gromadzi się i
przechowuje:
1) informacje o wnioskach i wydanych rozstrzygnięciach odpowiednio w sprawach:
a) wydania wizy krajowej w celu repatriacji,
b) uznania za repatrianta,
c) udzielenia pomocy repatriantom ze środków budżetu państwa;
2) następujące dane dotyczące osób, które złożyły wnioski w sprawach, o których
mowa w pkt 1:
a) imię (imiona) i nazwisko,
b) nazwisko rodowe,
c) imię i nazwisko rodowe ojca,
d) imię i nazwisko rodowe matki,
e) datę urodzenia,
f) miejsce i kraj urodzenia,
g) miejsce zamieszkania za granicą,
h) stan cywilny,
i) narodowość i pochodzenie etniczne,
j) obywatelstwo,
k) datę nabycia obywatelstwa polskiego,
l) numer PESEL,
m) datę opuszczenia ośrodka.

Art. 33b. W postępowaniach prowadzonych na podstawie przepisów niniejszej
ustawy mogą być przetwarzane następujące dane i informacje dotyczące osób objętych
wnioskami, o których mowa w art. 33a pkt 1, bez ich zgody:
1) imię (imiona) i nazwisko;
2) miejsce zamieszkania;
3) obywatelstwo;
4) narodowość i pochodzenie etniczne;
5) zawód, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
6) informacje o oczekiwaniach co do sposobu zapewnienia warunków do osiedlenia się;
7) numer PESEL.

Ustawa o repatriacji art. 33

Poprzedni

Art. 32. (uchylony).

Nastepny

Art. 34. 1. W celu zapewnienia prawidłowej realizacji procesu repatriacji minister właściwy do spraw wewnętrznych tworzy i prowadzi w systemie teleinformatycznym centralny rejestr danych o repatriac...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 9 listopada 2000 r. o repatriacji
  • Wejscie w życie 1 stycznia 2001
  • Ost. zmiana ustawy 1 października 2010
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 25 01 2021
Komentarze

Wyszukiwarka