Art. 14. 1. W przypadku gdy zgłoszenie zostało wypełnione w sposób
nieprawidłowy lub w przypadku gdy do zgłoszenia nie dołączono aktu
założycielskiego, minister właściwy do spraw administracji publicznej
niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni roboczych od daty wpływu
zgłoszenia dla zgłoszeń dokonanych w postaci elektronicznej i nie później niż w
terminie 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia dla zgłoszeń dokonanych w
postaci papierowej, wzywa zgłaszającego zbiórkę publiczną do uzupełnienia
braków zgłoszenia w terminie 7 dni z pouczeniem, że nieusunięcie braków
spowoduje pozostawienie zgłoszenia bez rozpoznania.
2. Termin, o którym mowa w art. 10 ust. 1, biegnie od dnia otrzymania
uzupełnionego zgłoszenia.

Ustawa o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych art. 14

Poprzedni

Art. 13. 1. Zmiana składu komitetu społecznego wymaga doręczenia ministrowi właściwemu do spraw administracji publicznej, w postaci elektronicznej albo papierowej, zaktualizowanego zgłoszenia zbiórk...

Nastepny

Art. 15. 1. Minister właściwy do spraw administracji publicznej odmawia, w drodze decyzji administracyjnej, zamieszczenia informacji o zgłoszeniu zbiórki publicznej na portalu zbiórek publicznych, g...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 14 marca 2014 r. o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych
  • Wejscie w życie 18 lipca 2014
  • Ost. zmiana ustawy 22 grudnia 2019
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 16 02 2021
Komentarze

Wyszukiwarka