Art. 136. 1. Kierownik jednostki organizacyjnej może wyznaczyć
funkcjonariusza do pozostawania w gotowości do pełnienia służby na telefoniczne
wezwanie, zwanego dalej „dyżurem telefonicznym”, przy czym dyżur ten nie może
naruszać prawa funkcjonariusza do odpoczynku, o którym mowa w art. 127 i 128.
2. Do dyżuru telefonicznego nie wyznacza się funkcjonariusza bezpośrednio po
zakończeniu służby pełnionej w porze nocnej.
3. Funkcjonariusz może być wyznaczony do dyżuru telefonicznego nie więcej
niż 2 razy w miesiącu, w tym najwyżej raz w sobotę, niedzielę lub święto. Czas
trwania dyżuru telefonicznego nie może przekroczyć 12 godzin na dobę.
4. Czasu dyżuru telefonicznego nie wlicza się do czasu służby, jeżeli w tym
czasie funkcjonariusz nie wykonywał czynności służbowych.
5. Jeżeli funkcjonariusz wykonywał polecone czynności służbowe w czasie
dyżuru telefonicznego:
1) po godzinach służby – to za czas ich wykonywania udziela się w tym samym
wymiarze czasu wolnego od służby;
2) w dniu wolnym od służby, sobotę, niedzielę lub święto – udziela się innego dnia
wolnego od służby.
Art. 135. 1. W jednostce organizacyjnej prowadzi się listy obecności, roczne karty ewidencji obecności funkcjonariusza w służbie, ewidencję wyjść w godzinach służbowych oraz ewidencję przedłużonego ...
Art. 137. (uchylony).
Szczegóły
Wyszukiwarka
- Kodeks Karny dostęp do ustawy
- 22 Kodeks Karny konkretny artykuł ustawy
- Sąd Okręgowy w Ełku informacje o sądzie
- Pełnomocnictwo ogólne dostęp do wzorców