Art. 12. 1. W przypadku konieczności zmiany danych zawartych w
zgłoszeniu zbiórki publicznej organizator zbiórki informuje ministra właściwego
do spraw administracji publicznej o zmianach, doręczając zaktualizowane
zgłoszenie zbiórki publicznej w postaci elektronicznej albo papierowej w terminie
30 dni od dnia, w którym zmiana nastąpiła.
2. Zmiana celu zbiórki publicznej jest możliwa, jeżeli cel podany w
zgłoszeniu został osiągnięty lub ze względów obiektywnych nie może być dalej
realizowany, o ile realizacja nowo zgłoszonego celu pozostaje w zakresie tych
samych zadań ze sfery zadań publicznych, określonych w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia
24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, lub
pozostaje w zakresie celów religijnych.
3. Minister właściwy do spraw administracji publicznej zamieszcza
informację o zgłoszeniu, o której mowa w ust. 1, na portalu zbiórek publicznych.

Ustawa o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych art. 12

Poprzedni

Art. 11. 1. W przypadku zbiórki publicznej organizowanej przez komitet społeczny, członkowie komitetu dołączają do zgłoszenia zbiórki publicznej akt założycielski sporządzony: 1) z wykorzystaniem f...

Nastepny

Art. 13. 1. Zmiana składu komitetu społecznego wymaga doręczenia ministrowi właściwemu do spraw administracji publicznej, w postaci elektronicznej albo papierowej, zaktualizowanego zgłoszenia zbiórk...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 14 marca 2014 r. o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych
  • Wejscie w życie 18 lipca 2014
  • Ost. zmiana ustawy 22 grudnia 2019
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 16 02 2021
Komentarze

Wyszukiwarka