Art. 11. Do zadań i obowiązków Dyrektora Centrum należy w szczególności:
1) kierowanie pracami Centrum;
2) reprezentowanie Centrum na zewnątrz;
3) zapewnienie funkcjonowania i ciągłości pracy Centrum;
4) podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy;
5) powoływanie i odwoływanie dyrektorów oddziałów zamiejscowych Centrum;
6) opracowywanie rocznego planu działania Centrum;
7) opracowywanie projektu rocznego planu finansowego Centrum;
8) opracowywanie rocznego sprawozdania finansowego Centrum;
9) sporządzanie rocznego sprawozdania z działalności Centrum i przedstawianie go
ministrowi właściwemu do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego;
10) sprawowanie zarządu nad mieniem Centrum;
11) prowadzenie gospodarki finansowej Centrum;
12) rozliczanie dotacji otrzymanych z budżetu państwa.

Ustawa o Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia art. 11

Poprzedni

Art. 10. 1. Minister właściwy do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego, po zasięgnięciu opinii Rady Centrum, odwołuje Dyrektora Centrum przed upływem kadencji, jeżeli: 1) utracił zdolność ...

Nastepny

Art. 12. 1. Międzynarodowa Rada Centrum liczy nie więcej niż trzydziestu członków powołanych spośród osób wyróżniających się wiedzą o stosunkach polsko- -rosyjskich, którzy w swej dotychczasowej dzi...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 25 marca 2011 r. o Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia
  • Wejscie w życie 19 kwietnia 2011
  • Ost. zmiana ustawy brak
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 28 10 2020
Komentarze

Wyszukiwarka