Art. 89. 1. Fundusz prowadzi rejestr członków funduszu zawierający
podstawowe dane osobowe członków, dane o wpłatach składek do funduszu
i otrzymanych wypłatach transferowych oraz przeliczeniach tych składek i wypłat
transferowych na jednostki rozrachunkowe, dane o aktualnym stanie środków na
rachunkach z uwzględnieniem środków wypłaconych na okresową emeryturę
kapitałową, a w pracowniczych funduszach – także dane o aktualnym stanie akcji na
rachunkach ilościowych.
2. Podstawowe dane osobowe członków, o których mowa w ust. 1, obejmują:
1) imiona i nazwisko;
2) datę urodzenia;
3) numer PESEL, a w przypadku gdy członkowi funduszu nie nadano numeru
PESEL – w miejsce numeru PESEL serię i numer dowodu osobistego lub
paszportu;
4) adres miejsca zamieszkania.
3. Prowadzenie rejestru członków funduszu może być powierzone osobie
trzeciej, z zastrzeżeniem przepisów art. 49.
4. Rada Ministrów określi, w drodze rozporządzenia, szczegółowe zasady
prowadzenia rejestru członków funduszu, w tym szczegółowy zakres informacji, które
powinny być zawarte w rejestrze, a także zasady sporządzania i przechowywania kopii
danych zawartych w rejestrze na wypadek jego utraty.

Ustawa o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych art. 89

Poprzedni

Art. 88. Członek może zrezygnować z członkostwa w pracowniczym funduszu na zasadach określonych w ustawie: 1) z dnia 20 kwietnia 2004 r. o pracowniczych programach emerytalnych albo 2) z dnia 4 paź...

Nastepny

Art. 90. 1. W sprawach o roszczenia ze stosunków prawnych między członkami otwartych funduszy a tymi funduszami lub ich organami orzekają sądy ubezpieczeń społecznych właściwe dla miejsca zamieszkan...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 28 sierpnia 1997 r. o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych
  • Wejscie w życie 1 stycznia 1999
  • Ost. zmiana ustawy 30 listopada 2019
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 23 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka