Art. 16. W ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o organizacji rynku mleka i przetworów
mlecznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 11, poz. 65) wprowadza się następujące zmiany:
1) w art. 1 uchyla się pkt 2 i 3;
2) art. 2 otrzymuje brzmienie:
Art. 2. Do realizacji przez Agencję Rynku Rolnego, zwaną dalej „Agencją”, zadań wymienionych w przepisach określonych w załączniku,
nie stosuje się przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów
oraz przepisów o zamówieniach publicznych.”;
3) w art. 46:
a) w ust. 1 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
„1) ze środków finansowych pochodzących z Funduszu Promocji Mleka
przewidzianych w planie finansowym tego Funduszu – w przedszkolach i szkołach, z wyłączeniem szkół podstawowych i wyższych;”,
b) po ust. 1 dodaje się ust. 1a w brzmieniu:
„1a. Wypłata środków finansowych pochodzących z Funduszu Promocji
Mleka określonych w ust. 1, odbywa się na zasadach i w trybie udzielania dopłat, o których mowa w art. 42 pkt 2 lit. g.”;
4) uchyla się rozdział 5.

Art. 16a. W okresie obowiązywania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej
stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonych na podstawie ustawy
z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych
u ludzi (Dz. U. z 2019 r. poz. 1239 i 1495 oraz z 2020 r. poz. 284, 322, 374 i 567)
w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 oraz w okresie obowiązywania
stanu nadzwyczajnego w przypadku jego wprowadzenia w związku z zakażeniami
tym wirusem, a także w okresie 30 dni od dnia odwołania tych stanów:
1) nie nalicza się odsetek z tytułu nieterminowego regulowania należności
przypadających na rzecz danego funduszu promocji;
2) bieg terminów wykonania określonych czynności przez podmioty ubiegające się
o wsparcie finansowe ze środków funduszy promocji oraz przez podmioty,
którym to wsparcie zostało udzielone, związanych z udzieleniem tego wsparcia,
albo z wypłatą środków finansowych z tytułu tego wsparcia ulega zawieszeniu;
terminy te nie mogą upłynąć wcześniej niż po upływie 60 dni od dnia odwołania
tych stanów;
3) dokumenty składane do Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka w związku
z funkcjonowaniem funduszy promocji, w szczególności dotyczące wsparcia
finansowego udzielanego ze środków funduszy promocji, mogą być składane
w formie dokumentu elektronicznego za pomocą środków komunikacji
elektronicznej.

Ustawa o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych art. 16

Poprzedni

Art. 15. W ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o Agencji Rynku Rolnego i organizacji niektórych rynków rolnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 231, poz. 1702, z 2008 r. Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 1...

Nastepny

Art. 17. 1. Rok finansowy funduszy promocji w 2009 r. trwa od dnia 1 lipca do dnia 31 grudnia. 2. Plan finansowy na 2009 r. fundusze promocji uchwalą do dnia 1 października 2009 r.

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych
  • Wejscie w życie 1 lipca 2009
  • Ost. zmiana ustawy 18 kwietnia 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 01 03 2021
Komentarze

Wyszukiwarka