Art. 8. 1. Gospodarka finansowa każdego z funduszy promocji jest prowadzona
na podstawie:
1) zasad gospodarowania środkami finansowymi danego funduszu promocji;
2) planu finansowego danego funduszu promocji.
2. W zasadach gospodarowania środkami finansowymi danego funduszu
promocji określa się:
1) sposób sporządzania planu finansowego, uwzględniający cele realizowane przez
ten fundusz oraz zakres informacji, o których mowa w ust. 3;
2) wysokość wsparcia finansowego na realizację zadań określonych w planie
finansowym tego funduszu, wyrażoną procentowo.
3. Plan finansowy danego funduszu promocji zawiera informacje o:
1) stanie tego funduszu na początek i na koniec roku, obejmującym środki
finansowe, należności i zobowiązania;
2) dochodach;
3) zadaniach realizowanych w danym roku finansowym;
4) maksymalnej kwocie środków finansowych przeznaczonych na realizację
poszczególnych zadań.
4. Rokiem finansowym funduszy promocji jest rok kalendarzowy.
5. Plany finansowe funduszy promocji są uchwalane na każdy rok finansowy, nie
później niż do dnia 30 listopada roku poprzedzającego dany rok finansowy.
6. Rok finansowy funduszy promocji jest zamykany sprawozdaniem:
1) z wykonania planu finansowego, sporządzonym nie później niż do ostatniego
dnia drugiego miesiąca następującego po zakończeniu roku finansowego;
2) rzeczowym sporządzonym nie później niż do ostatniego dnia trzeciego miesiąca
następującego po zakończeniu roku finansowego.
7. Sprawozdanie rzeczowe zawiera w szczególności:
1) zestawienie zaplanowanych i zrealizowanych zadań;
2) terminy, w których zadania zostały zrealizowane;
3) ocenę merytoryczną zrealizowanych zadań.

Ustawa o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych art. 8

Poprzedni

Art. 7. 1. Środki finansowe funduszy promocji są gromadzone na wyodrębnionym dla każdego z funduszy promocji rachunku Krajowego Ośrodka. 2. Dochodami funduszy promocji są: 1) wpłaty, o których mowa...

Nastepny

Art. 9. 1. Środki finansowe funduszy promocji służące realizacji celów, o których mowa w art. 2 ust. 1, mogą zostać przeznaczone na: 1) finansowanie lub współfinansowanie programów promocyjnych i i...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych
  • Wejscie w życie 1 lipca 2009
  • Ost. zmiana ustawy 18 kwietnia 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 02 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka