Art. 7. 1. Środki finansowe funduszy promocji są gromadzone na
wyodrębnionym dla każdego z funduszy promocji rachunku Krajowego Ośrodka.
2. Dochodami funduszy promocji są:
1) wpłaty, o których mowa w art. 3 ust. 1, 2 i 6a;
2) odsetki bankowe od środków pieniężnych gromadzonych na rachunku bieżącym
danego funduszu promocji oraz z tytułu oprocentowania lokat;
3) darowizny i zapisy.
3. Środki finansowe funduszy promocji nie są środkami publicznymi
w rozumieniu przepisów o finansach publicznych.

Ustawa o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych art. 7

Poprzedni

Art. 6. 1. Podmioty określone w: 1) art. 3 ust. 1 dokonują wpłaty na Fundusz Promocji Mleka na podstawie decyzji, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 5, za okresy kwartalne, w terminie 14 dni od dnia...

Nastepny

Art. 8. 1. Gospodarka finansowa każdego z funduszy promocji jest prowadzona na podstawie: 1) zasad gospodarowania środkami finansowymi danego funduszu promocji; 2) planu finansowego danego funduszu...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych
  • Wejscie w życie 1 lipca 2009
  • Ost. zmiana ustawy 18 kwietnia 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 02 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka