Art. 63. 1. Organ gminy na wniosek zainteresowanej osoby, złożony w formie
pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego, na zasadach określonych
w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne, wydaje zaświadczenie zawierające pełny odpis
danych, o których mowa w art. 56 ust. 1 pkt 1, 3, 4, 7 i 8, dotyczących tej osoby
przetwarzanych przez ten organ w Rejestrze Dowodów Osobistych.
2. Zaświadczenie sporządza się, w zależności od żądania wnioskodawcy,
w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego, na zasadach określonych
w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne.
3. Osoba, której dane są przetwarzane w Rejestrze Dowodów Osobistych, ma
prawo wglądu do swoich danych, o których mowa w ust. 1, przy wykorzystaniu
środków komunikacji elektronicznej, po uwierzytelnieniu się w sposób określony
w art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne.

Ustawa o dowodach osobistych art. 63

Poprzedni

Art. 62. 1. Dokumentację związaną z dowodami osobistymi przechowuje się w formie, w jakiej została sporządzona. 2. Dokumentację związaną z dowodami osobistymi sporządzoną w formie elektronicznej pr...

Nastepny

Art. 64. (uchylony).

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych
  • Wejscie w życie 1 marca 20156
  • Ost. zmiana ustawy 4 września 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 29 10 2020
Komentarze

Wyszukiwarka