Art. 38. 1. (uchylony)
2. Organy Krajowej Administracji Skarbowej oraz organy podatkowe,
pracownicy zatrudnieni w urzędach obsługujących te organy, a także minister
właściwy do spraw finansów publicznych oraz pracownicy urzędu obsługującego
ministra właściwego do spraw finansów publicznych nie mogą w jakiejkolwiek formie
reklamować konkretnego podmiotu świadczącego doradztwo podatkowe.
3. Przewidziane w zasadach etyki zawodowej zasady i sposób prowadzenia
reklamy usług doradztwa podatkowego mają odpowiednie zastosowanie do
podmiotów, o których mowa w art. 4 ust. 1.

Ustawa o doradztwie podatkowym art. 38

Poprzedni

Art. 37. 1. Doradca podatkowy jest obowiązany zachować w tajemnicy fakty i informacje, z którymi zapoznał się w związku z wykonywaniem zawodu. 1a. Obowiązek zachowania tajemnicy zawodowej nie może b...

Nastepny

Art. 39. 1. Doradca podatkowy jest obowiązany przechowywać przez okres 5 lat kopie sporządzanych na piśmie opinii, raportów z niezależnego audytu funkcji podatkowej, wystąpień w imieniu podatników, ...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym
  • Wejscie w życie 1 stycznia 1997
  • Ost. zmiana ustawy 1 lipca 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 29 10 2020
Komentarze

Wyszukiwarka