Art. 200. 1. (uchylony)
2. (uchylony)
3. Szczegółowe zasady dotyczące postępowania w przypadkach, o których
mowa w rozporządzeniu nr 261/2004/WE z dnia 11 lutego 2004 r. ustanawiającym
wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy
przyjęcia na pokład albo odwołania lub dużego opóźnienia lotów, uchylającym
rozporządzenie (EWG) nr 295/91, a w szczególności pierwszeństwa przyjmowania
pasażerów, zwrotu opłaty za niewykonany przewóz, wysokości i sposobu wypłaty
rekompensaty oraz świadczeń na rzecz pasażerów niezabranych do przewozu (Dz.
Urz. UE L 46 z 17.02.2004, s. 1), powinny być określone w regulaminie, o którym
mowa w art. 205 ust. 3, albo w przepisach przewoźnika wydanych i udostępnionych
pasażerom.
4. (uchylony)

Prawo lotnicze art. 200

Poprzedni

Art. 199. Przewoźnik lotniczy oferujący publicznie swoje usługi nie może odmówić podjęcia przewozu pasażerowi i nadawcy, którzy poddali się obowiązującym przepisom i regulaminom przewozowym, chyba ż...

Nastepny

Art. 201. Przewoźnik lotniczy obowiązany jest do podania do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty rozkładów lotów regularnych. 2. (uchylony) 3. (uchylony) Art. 201a. 1. Przewoźnik l...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 3 lipca 2002 r. – Prawo lotnicze
  • Wejscie w życie 17 listopada 2002
  • Ost. zmiana ustawy 1 stycznia 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 19 10 2020
Komentarze

Wyszukiwarka