Art. 19. 1. Środki zgromadzone na wyodrębnionym rachunku Funduszu
Promocji Mleczarstwa, o którym mowa w art. 52 ustawy wymienionej w art. 16,
stają się z dniem wejścia w życie ustawy środkami finansowymi Funduszu Promocji
Mleka.
2. Prezes Agencji Rynku Rolnego na podstawie informacji, o których mowa
w art. 10 ust. 1 pkt 5 lit. a ustawy wymienionej w art. 16, może, w drodze decyzji
administracyjnej, dokonać rozliczenia należnych wpłat na Fundusz Promocji Mleka za
rok kwotowy 2009/2010.
3. Postępowania w sprawach dotyczących dofinansowania ze środków Funduszu
Promocji Mleczarstwa, wszczęte i niezakończone przed dniem wejścia w życie
ustawy, toczą się na zasadach i w trybie określonych w przepisach dotychczasowych.
4. Szczegółowe zasady gospodarowania Funduszem Promocji Mleczarstwa oraz
jego plan finansowy, ustalone przez Komisję Porozumiewawczą do Spraw Mleka
i Przetworów Mlecznych, stosuje się do dnia ustalenia zasad gospodarowania
środkami finansowymi oraz planu finansowego Funduszu Promocji Mleka.

Ustawa o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych art. 19

Poprzedni

Art. 18. Minister właściwy do spraw rynków rolnych zwoła pierwsze posiedzenie komisji zarządzającej w terminie 14 dni od dnia powołania wszystkich członków danej komisji.

Nastepny

Art. 20. Ustawa wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2009 r.

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych
  • Wejscie w życie 1 lipca 2009
  • Ost. zmiana ustawy 18 kwietnia 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 02 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka