Art. 160. 1. Kierownik jednostki organizacyjnej prowadzi dokumentację
przebiegu służby funkcjonariusza i gromadzi ją w aktach osobowych.
2. Minister właściwy do spraw finansów publicznych określi, w drodze
rozporządzenia, sposób prowadzenia dokumentacji, o której mowa w ust. 1, mając na
względzie zapewnienie prawidłowego udokumentowania przebiegu służby oraz
ochrony danych identyfikujących funkcjonariuszy wykonujących czynności
operacyjno-rozpoznawcze.

Ustawa o Krajowej Administracji Skarbowej art. 160

Poprzedni

Art. 159. 1. Przed podjęciem służby funkcjonariusz składa pisemne ślubowanie następującej treści: „Świadomy podejmowanych obowiązków funkcjonariusza Służby Celno-Skarbowej ślubuję wiernie służyć Rz...

Nastepny

Art. 161. Funkcjonariuszowi, w związku z mianowaniem ze służby przygotowawczej do służby stałej, przysługują środki na zagospodarowanie w wysokości jednomiesięcznego uposażenia należnego w dniu tego...

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej
  • Wejscie w życie 1 marca 2017
  • Ost. zmiana ustawy 1 lipca 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 04 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka