Art. 15. W ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o Agencji Rynku Rolnego i organizacji niektórych rynków rolnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 231, poz. 1702, z 2008 r. Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 100 i Nr 95, poz. 792) wprowadza się następujące zmiany:
1) w art. 20 w ust. 1 w pkt 2 część wspólna wyliczenia otrzymuje brzmienie:
„ – uczestniczących w mechanizmach administrowanych przez Agencję, w tym
dotyczących Wspólnej Polityki Rolnej;”;
2) w art. 22:
a) w ust. 1 w pkt 2 na końcu dodaje się przecinek i dodaje się pkt 3 w brzmieniu:
„3) wpłacający na fundusze promocji produktów rolno-spożywczych, o
których mowa w ustawie z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji
produktów rolno-spożywczych (Dz. U. Nr 97, poz. 799), lub korzystający ze środków tych funduszy”,
b) dodaje się ust. 9 w brzmieniu:
„9. Przepisów ust. 6 i 6a nie stosuje się do przedsiębiorców, o których mowa w ust. 1 pkt 3.”.

Ustawa o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych art. 15

Poprzedni

Art. 14. Na potrzeby realizacji przez Krajowy Ośrodek zadań w ramach funduszy promocji są udostępniane następujące informacje: 1) z Krajowego Rejestru Sądowego utworzonego ustawą z dnia 20 sierpnia ...

Nastepny

Art. 16. W ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o organizacji rynku mleka i przetworów mlecznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 11, poz. 65) wprowadza się następujące zmiany: 1) w art. 1 uchyla się pkt 2 i 3; ...

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 22 maja 2009 r. o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych
  • Wejscie w życie 1 lipca 2009
  • Ost. zmiana ustawy 18 kwietnia 2020
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 01 03 2021
Komentarze

Wyszukiwarka