Art. 14. 1.Pracodawca prowadzi konsultacje z radą pracowników w sprawach,
o których mowa w art. 13 ust. 1 pkt 2 i 3.
2. Konsultacje powinny być prowadzone:
1) w terminie, formie i zakresie umożliwiającym pracodawcy podjęcie działań w
sprawach objętych konsultacjami;
2) w zależności od przedmiotu dyskusji, na odpowiednim poziomie
kierowniczym;
3) na podstawie informacji przekazanej przez pracodawcę oraz opinii
przedstawionej przez radę pracowników i zdania odrębnego członka rady
pracowników;
4) w sposób umożliwiający radzie pracowników odbycie spotkania z pracodawcą
w celu uzyskania jego stanowiska wraz z uzasadnieniem odnoszącym się do jej
opinii;
5) w celu umożliwienia osiągnięcia porozumienia pomiędzy radą pracowników a
pracodawcą.
3. Rada pracowników oraz pracodawca prowadzą konsultacje w dobrej wierze
oraz z poszanowaniem interesów stron.

Ustawa o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji art. 14

Poprzedni

Art. 13. 1.Pracodawca przekazuje radzie pracowników informacje dotyczące: 1) działalności i sytuacji ekonomicznej pracodawcy oraz przewidywanych w tym zakresie zmian; 2) stanu, struktury i przewidy...

Nastepny

Art. 15. Przy wykonywaniu zadań rada pracowników może korzystać z pomocy osób posiadających specjalistyczną wiedzę.

Powiązania

Powiązane orzeczenia (0)

brak powiązań

Szczegóły

  • Stan prawny Obecnie obowiązujący
  • Uchwalenie Ustawa z dnia 7 kwietnia 2006 r. o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji
  • Wejscie w życie 25 maja 2006
  • Ost. zmiana ustawy 8 lipca 2009
  • Ost. modyfikacja na dlajurysty 03 11 2020
Komentarze

Wyszukiwarka